Ennyit számít egy igazán jól kinéző fürdőszoba a hotelben

Képzeljétek el, a múltkor nem mindennapi utazásban volt részem. Na ne egy belvárosi 4-es 6-os kalandra gondoljatok, részegekkel, verekedőkkel, meg mindenféle furcsa emberekkel, hanem egy rendes, valódi utazásra, méghozzá Magyarország északkeleti táján. A családommal mentünk el egy kis kiruccanásra, édesapámmal, édesanyámmal, és két testvéremmel, Bálinttal és Lillával. Sikerült egy teljes hosszú hétvégét megszerveznünk úgy, hogy mind az öten ráérünk, ami azért lássuk be, ebben a mai rohanó világban azért nem is olyan kis teljesítmény! Szerencsére tehát sikerült minden lerendeznünk, és így három napon keresztül együtt lehettünk, boldogságban, békességben, hatalmas nevetésekben. Rengeteget kirándultunk, túráztunk, de maradt időnk emellett még múzeumot látogatni, élményfürdőbe menni, étterembe menni, és még egy kicsit várost nézni is… élménydús napjaink voltak, szó se róla! Szóval már ezen élmények miatt is joggal lelkendezhetnék, hogy milyen emlékezetes kis utazásunk volt. Hozzájön ehhez azonban még az a benyomás is, hogy milyen kiváló helyen szállhattunk meg! Mindenki készséges, barátságos volt velünk, és igazán esztétikus látványt nyújtott az egész hotel kívülről és belülről is. Ami pedig ezzel kapcsolatban a legjobban meglepett, az az, hogy még a legkisebb aprósággal kapcsolatban is milyen igényes kivitelezéssel találkozhattunk. A szobában gyönyörű bútorok, ízléses lámpák, szép szőnyegek… Azonban a legnagyobb meglepetés, bevallom őszintén, a fürdőszobában ért, ahol kifejezetten lenyűgözött az a típusú jóízlés, amivel találkoztam. Ez nyilván nem csupán a kitűnő csempeválasztáson vagy padlólapon múlik, és még nem is csak a gondosan tisztított tükrökön, kádon, vagy zuhanyrózsán, hanem például a remekül elhelyezett, frappáns képeken is. Komolyan mondom, az egész olyan otthonos érzéseket keltett bennem, hogy amikor kiléptem a fürdőszobából, reflexből jobbra indultam el a hálószobám felé, mert hogy otthon valóban abba az irányba kell mennem… most viszont csak a szerencsén múlt, hogy nem vertem be brutális módon a fejemet a falba 🙂 Szóval tényleg, még a hazai reflexeket is visszahozza.

kis fürdőszoba ötletek

Amikor lementem reggel a portához, meg is kérdeztem az egyik munkatárstól, hogy mi a titka annak, hogy ennyire jó hangulatú belső környezetet tudnak teremteni, és hogy honnan jönnek ezek a fantasztikus kis fürdőszoba ötletek, a képekkel, a gyönyörű színű csempékkel, padlóburkolattal, és a dizájnos WC-vel. Mint már mondtam, itt mindenki roppant készséges és beszédes volt velünk, szóval szerencsére nem tartották magukban a nagy titkokat… a munkatárs el is mondta, hogy a megoldás nyitja nem más, mint a Fürdőszoba Ötletek nevű cég, illetve annak honlapja, a furdoszobaotletek.hu, melynek segítségével igazán a maguk ízlésére tudták formálni a fürdőszoba kinézetét. A férfi elmondta, hogy miután alaposan végigböngészték a weboldal alapos tájékoztatóját arról, hogy lépésről lépésre hogyan is érdemes végiggondolni a fürdőszobánk megjelenését, írtak egy listát arról, hogy pontosan miket is szeretnének beszerezni a hoteljükbe, felvették a kapcsolatot a céggel, kértek egy árajánlatot tőlük, és a meglepően kedvező válasz után teljes gázzal akcióba is lendültek. A Fürdőszoba Ötletek segítségével tehát sikerült mindent a lehető legkönnyebben, legproblémamentesebb módon megszerezni, amire csak igazán szükségük volt. Csempe, padlóburkolat, zuhany, kád, WC, csaptelep, mindenhez természetesen a hozzá legjobban passzoló szín… És ne feledkezzünk el az őrületesen jó képekről sem 🙂 Ezeket sajnos nem tudtam lefotózni nektek, de nem is baj, így legalább nektek is eggyel több indokot adok arra, hogy látogassatok el Északkelet-Magyarország eme kis kincsesládikájába. A mi családunk egyáltalán nem bánta meg, sőt! Szóval higgyétek el, ti sem fogtok rosszul járni vele!